A ONU propuxo establecer o 11 de Febreiro como o Día Internacional da Nena e Muller na Ciencia para lograr o pleno acceso e equidade no ámbito científico e tecnolóxico das mulleres👩👧
Ademais é un dos obxectivos da Axenda 2030, a igualdade, sendo as bibliotecas escolares un magnífico espazo para traballar nesta brecha de xénero.
Na nosa escola quixemos visibilizar o traballo das mulleres no ámbito da cociña relacionado coa Ciencia facendo un taller de conservación de alimentos 🔬
Para iso botamos man da familia de Sabela, 6º EP, que ten moita experiencia neste ámbito, rexentan un restaurante na nosa contorna.
Programamos tres talleres sinxelos para que todo o alumnado puidera coñecer un método de conservación dos alimentos.
Os máis pequenos envasaron boliños preñados, empregando a máquina de envasar ao baleiro. Conservando o boliño durante máis tempo sen que se poña en mal estado.
Non sabemos canto dos nenos e nenas lograrían gardar o seu boliño...😂
Logo, a nai e a avoa de Sabela ensinaron aos nenos de 1º , 2º, 3º e 4º EP como envasar salsa de tomate caseira 🍅 ao baño María. Sen esquecer o etiquetado de cada tarro, pois é fundamentar anotar a data.
Por certo, a salsa estaba boísima 👌
Finalmente, os maiores do cole puxéronse mans á masa coa empanada!
Qu método empregarían para conservar un producto fresco e que non perda as súas propiedades❓
pois si, o envasado.
Tendo moi en conta a data, alérxenos, o número de lote de cada alimento que empregamos, a temperatura a que debe estar.... unha morea de cousas!!
Unha xornada na quue demos un paso máis no noso proxecto " Oído Cociña!", valorando o traballo das cociñeiras e a súa relación coa Ciencia.
Se queredes ver fotiños dos talleres, dádelle ao 👉PLAY!
Moitas gracias a Rocío e Marina por compartir esta xornada con nós, foi un pracer tervos na Escola!
Ningún comentario:
Publicar un comentario